Dowiedz się wiecej
Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Przyznawane są corocznie przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Już od 8 lat konkurują ze sobą marki, oceniane przez Kapitułę za perfekcję, innowacyjność oraz dostosowanie do potrzeb użytkowników. Tylko najlepsze aplikacje i kampanie mają szansę na nominację!
Manager z dziesięcioletnim doświadczeniem i pasjonat technologii, z naciskiem na tę mobilną. Przedsiębiorca odpowiedzialny za kilkanaście najbardziej rozpoznawalnych polskich aplikacji mobilnych (współpracował m.in. z Radiem ZET, Demotywatorami, Open Finance, PAH, ELLE, KULT). Przez dwa lata stał na czele mobilnej rewolucji w Allegro.pl rozwijając kompetencje w zakresie aplikacji, RWD, UX. Na swoim smartfonie instaluje około 30 gier i aplikacji tygodniowo. Konsolowy gracz, fotograf, miłośnik psów.
Kierownik Produktu Reklamowego eCommerce w Wirtualna Polska Media. Z branżą reklamową związana od 2008 r. W Wirtualnej Polsce początkowo tworzyła i rozwijała Multimedialną Sieć Reklamową Wirtualnej Polski, AdTotal a następnie kierowała zespołem odpowiadającym za tworzenie i rozwój całościowej oferty reklamowej połączonych spółek. Kierowała grupą roboczą IAB Polska Mobile Marketing. Karierę zawodową rozpoczęła w Agencji Rezerw Materiałowych, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowanie i realizację umów i przetargów publicznych związanych z branżą IT. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka mobile marketingu oraz technologii mobilnych.
Pasjonat nowych technologii i rozwiązań mobilnych, od lat związany z branżą internetową. Aktualnie, w ramach struktur Spicy Mobile zajmuje się rozwojem nowych kompetencji spółki oraz business intelligence. Zaczynał w Gazeta.pl, w dziale sprzedaży reklamy. W 2008 r. dołączył do zespołu Wirtualnej Polski, który był odpowiedzialny za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. Przez ostatnie 4 lata pracował nad własnym projektem w obszarze badawczym oraz produkcji IT. Obecnie działa w obszarze „business intelligence” oraz rozwija nowe usługi adresowane do firm działających w kanale mobile, szczególnie m-commerce. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.
Wiesław Kotecki - Experience Design Director, Deloitte Digital CE, Strateg UX z 12 letnim doświadczeniem zdobytym przy pracy dla kluczowych klientów z Polski jak i 25 rynków Europy, obu ameryk i Azji. Pomysłodawca i współzałożyciel największej w Europie konferencji UX – UX Poland. Wykładowca najbardziej prestiżowych konferencji branżowych w Polsce ale także m.in. W Argentynie, Portugalii, Turcji i Czechach. Członek społeczności mówców TedX. W 2016 po 10 latach prowadzenia, dołączył z całym zespołem do Deloitte Digital - obecnie prowadzi zespól Experience Design na terenie Europy Centralnej.
Dyrektor Biura Projektów Mobilnych i Internetowych w PKO Bank Polski. Od lipca 2014 roku odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie kanału mobilnego - w tym za aplikację bankowości mobilnej IKO oraz analizy zachowań klientów banku w kanałach elektronicznych. Wcześniej przez 4 lata pracował w Biurze Innowacji PKO Banku Polskiego gdzie m.in. współprowadził projekty rewitalizacji Szkolnych Kas Oszczędności i wdrożenia oferty PKO Junior. Zaprojektował i wdrożył pierwszy w Polsce i prawdopodobnie na świecie serwis bankowości internetowej dla dzieci poniżej 13 roku życia. Od 1999r. związany z branżą finansową, dla której przeprowadził wiele udanych projektów m.in. w internecie. Pasjonat internetu. Autor wielu użytecznych rozwiązań internetowych i mobilnych.
Dyrektor zarządzający firmy Mobter, która specjalizuje się w projektowaniu i tworzeniu rozwiązań mobilnych dla banków i firm z branży „FinTech”. W branży IT od 13 lat. Pasjonat nowych technologii i baczny obserwator trendów w branży mobilnej. Zwolennik płatności mobilnych oraz miłośnik funkcjonalnych (a przy tym ładnych) aplikacji mobilnych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Współzałożyciel i członek zarządu Listonic, działający w branży mobile od 2008 roku. Zaangażowany w rozwój listy zakupów Listonic – jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych oraz pionierskich projektów m-commerce: Zamów Zakupy i Kupony Żbik. W wolnym czasie współtworzy liberalny magazyn Liberte!. Z wykształcenia programista (Politechnika Łódzka/Coventry University), z zamiłowania webdeveloper, wieczorami jeździ na rowerze, odpoczywa przy dobrych standupach. @milof na twitterze i facebooku.
Marek Przystaś - tato Jasia i Tytusa, współtwórca Duckie Deck i Ciufcia.pl. Od 10 lat tworzy produkty dla dzieci. Pod szyldem Akademii Duckie Deck organizuje warsztaty dla dzieci i rodziców w wielu miastach w Polsce. Z produktów Duckie Deck skorzystało już ponad 8 mln dzieci na świecie.
Od ponad 7 lat właściciel firmy ClickMaster Polska specjalizującej się w tworzeniu dedykowanych stron mobilnych, stron responsywnych (RWD) oraz aplikacji webowych. Współpracował z takimi podmiotami jak Fibaro, Hasco-Lek, Grupa Vive, Budmat, Województwo Zachodniopomorskie czy Miasto Szczecin. Pomysłodawca i główny realizator Mobile Trends Conference, pomysłodawca i przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards, redaktor naczelny serwisu MobileTrends.pl. Twórca jednego z pierwszych w Polsce raportów na temat mobilnego internetu, autor wielu artykułów branżowych. Współtwórca start-upu myvod.io oraz właściciel kilku sklepów internetowych. Absolwent Elektronicznego Przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Zarządzania na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Pasjonat i obserwator najnowszych technologii i trendów w branży mobile.
Head of Mobile w grupie Empik odpowiada za budowanie i realizację strategii omnichannel, rozwój aplikacji mobilnych. Wcześniej Head of Mobile w RTV Euro AGD. Absolwent studiów informatycznych z wieloletnim doświadczeniem jako grafik i web developer. Prywatnie pasjonat koszykówki w tym fantasy basketball oraz dalekich podróży z dala od turystów.
Mobile Engineering Manager w Netguru zarządzający 60-cio osobowym, stale rosnącym zespołem. Ponad 5 letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych zdobył przy wielu projektach, głównie z obszaru *sharing economies*. Na codzień interesuje się szeroko pojętym UX oraz innowacyjnymi sposobami wykorzystania nowych technologii, w szczególności Machine Learning, oraz ich wpływie na społeczeństwo.
Przedsiębiorca działający od 2001 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest twórcą i prezesem grupy Norbsoft (Norbsoft, app2you, Norbsoft Mobile Ltd w Kanadzie, Norbsoft Łódź, mobiCreative) tworzącej od 2003 roku innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji). Do grona klientów grupy Norbsoft należą takie firmy jak SkyCash, British American Tobacco, Electronic Arts, MAN Truck & Bus, NN Investment Partners TFI, Oriflame, Samsung, Scania. Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego, a także wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów, wyścigów na torach, a także telefonów komórkowych – jego kolekcja obejmuje ponad 100 różnych modeli telefonów od najstarszych walizkowych do najnowszych, zaawansowanych technicznie. Część kolekcji telefonów prezentowana jest w ramach wystawy stałej w Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu.
Pracuje jako Director of Product Management w Sizmek Inc., największej niezależnej platformy reklamowej. Dawniej dyrektor ds. rozwoju produktów portalowych w Interia.pl. Autor pierwszego w Polsce doktoratu poświęconego strategiom zarządzania ofertą produktów mobilnych na rynku polskich mediów, wykładowca akademicki i autor wielu artykułów branżowych.
Z e-commerce związany od 14 lat. Specjalizuje się w: SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej i e-mail marketingu. Pierwsze kroki w e-commerce stawiał już w 2004 roku w Militaria.pl. Kolejnymi przystankami kariery były Ceneo.pl i Pixers. Obecnie Performance & Outbound Marketing Manager w Grupie Domodi (Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl)